Monday, 10 December 2012

KEMALASAAAAANNNN!!!!

ADOOYAINYE PUUNN...
awat rase malas sangat nyer ni. lg 2 hari nak exam. banyak gler mende nak dibace smpai aku pn da xtaw yang mane nak kene bace. macam da tak larat nak bace banyak2 ni. Bace ingat la skejap pastu lupe balik, nak kene bace balik, nak kene paham balik. tu pun blom tentu ingat, taw2 lupe balik..huhuhuu..

Hmmm..
macamane la nk exam lagi 2 hari ni..adoiii.haha. What I can do in this two days:
1. Makan Kismis byk2, ngaji, solat
2. Bace spot2 exam, soLn2 common kuar exam.
3. Buat latihan ngn members
4. Use all the valuable time properly (Hopefully)
5. Tenang kan diri, xmaw stress2..haha
6. Telefon mak doakan berjaya ( penting ni..)
7. Berdoa dan tawakal( pasrah..huu).

Hmm.. Ni je idea yg ade untuk pas exam lagi 2 hari, kalo lagi 2 minggu byk lagi boleh buat. kalo lg 2 bulan tgah main2 lagi ni, tapi kalo lagi 2 tahun xtaw pun yg akan ade exam..hahahahaa.

I'm a dead meat!~haha~

Hahaha thats all for today.. nak kene sambung stadi (harapan..haha), banyak lagi nak dihafalkan. Adoyainye puunn.. Stay cool~ okeyy.. byebye~

4 comments:

  1. jam ko ni negara mana? aku komen hari ni 10 December 2012 pukul 12:22..pelik2 haha

    ReplyDelete