Thursday 13 December 2012

NOTA HATI a.k.a. DIARI~


Assalamualaikum.. W.b.t..
Kabare wak? Moga2 waras la wak ye..haha.
At laaaassstttt! I' done my surgery posting. Bedah orang je belum lagi ni.hahaa.. Exam? Hurmm okey la, da x cuak macam dulu. Kalo xtaw pun buat2 macam taw je la depan examiner.hhahaa. Tetibe lak tenang jawab exam walaupun stadi xde la banyak mane. Harap-harap result okey la kowt..huhuuu. 

11:00 pagi, Sindrome lepas exam..
Baru je lepas habis exam, da blurr xtaw nak buat ape. Naseb baek ade mende nk setelkan.. Lesen ngan kad bank x buat lagi lepas hilang tempohari, wallet pown masih belum berganti.haha.. Skarang ni gune pouch bag mp4 je letak dwet pasal dwet pown xde lagi, xleh nak cocok lagi.haha.. Kesian bebenor ak nengok..haha.. xpe coobaaaann..:)

DESPERATE WALLET~SEDEYH KOWT~HAHA~


12:30 tgahri , Planning tak jadii...hhahaa..
Tga rehat2 kt bilik, datang plak member. Baru nak bertafakur atas katil..haha.. Plan dah bertukar.. Member ajak men boling la plak an..haha.. Dengan pelbagai dakyah dan pujukan dari mereka, aku akhirnya tewas... Tewas dengan pujukan member, lalu bersiap lah aku pegi main bowling ngn member aku..hahahaaa..:D


BOWLER DARI MELAKA~HAHA~


1:30 petang, Tangan dah keras..
Aku da lame da xmen boling ni. Tapi last maen dlu ade la dpt 100 lbh jgk rasenye..haha. Tapi hari ni, 1st balingan 2 2 longkang..haha.. 3rd balingan, nak try buat spin la plak an. Sayangnya bola masih menerjah ke longkang. Nampak sangat tangan da bekarat, lama x diasah bakat yang terpendam. So, that's was the end of my dream to be a bowler (konon la)..haha..



NOT BAD LA KAN.. BAD GUY TERBAEK~HAHA~


3.15 petang.. It's enough man!!.haha.
Sakit da jari aku main 4 set game bowling. kalo kire paling laju baling rase aku lah pemenangnya..hahaha. tapi ok la rata-rata dapat atas 100.haha. malu kat budak kalo dapat bawah 100.hahaha. standard aa bru nak test power la katekan..Xp



4:15 petang, Buat kad baru~
Pnat dah men bowling, balik ngatkn nak gi buat kad bank. Elok2 sampai bank da isi borang semua, boleh plak I/C yang comey-lotey yang baru buat tu tertinggal. Jadi keje plak nak kne gi bank lagi esok..adoinye puunn.. On the way balik hujan plak, 2 kali musibat melanda..hahaa. 2 kali adoinyee puunn...cooobaa-aaannn..hahha..:)



6:15 petang, Masa untuk beraksi!! 
Macam biase, petang2 xde keje lain maen futsal la. Aku memegAng watak sebagai striker hari ni. Biasenye seme tempat aku gi, dari atas sampai bawah. Aku la defend, aku la sayap, aku la tengah, kadang-kadang aku la pengutip bola pasal sepak melambung kluar court..hahha.. 


COURT FUTSAL KTORANG~ UJAN-UJAN POWN LAYAN~HAHA~


Hari ni lawan team power sangat, aku xleh buat pape pasal kne kawal kiri kanan, pergerakanku sentiasa diawasi dengan ketat..hahaa..  Hantaran dari rakanku tidak aku kecewakan, walaupun diapit oleh pemain lawan, aku berjaya menguis bola menggunakan hujung kaki kananku lalu menerpalah bola ke arah gol. Berhasillah go0l pertama kami di situ..hahahaa.

Gol kedua kami hadir apabila permainan satu-dua (one-two) antara rakan sepasukanku.. tiba2 bola singgah ke kakiku. Aku ape lagi, terus menggelecek ke kanan untuk membuka sedikit ruang. seterusnya, dengan sentuhan kaki kiriku menerbangkan bola ke arah gawang lalu menghasilkan gol kedua kami...muahahaha.

Bunyi macam power kn, padahal ktorang kalah 4-2 haha.. dorang player power-power dari kecik da start main bola.. tak adil kowt..haha..Xp. just gurau-gurau tak bermaksud nak mengata sesape.hahahaa.. >_< Korang main memang best dow..haha.


9:00 malam, MALAYSIA VS THAILAND!!!
Ape lagi tengok bola la an.. nak komen? Maleh aku komen korang komen la sendiri..haaha.. Stress I~.haha..:p




Sekian la dari aku untuk hari ini. harap terhibur..~



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

--->>>HAHA sebenarnye entry kali ni nak crite pasal diari. Diatas adalah contoh ape yang korang boleh tulis dalam Diari korang sehari-hari. Korang nak tulis pape pown boleh dalam tu, jangan korang mencarut, tulis meraban tahap gaban atau cipan dan yang sewaktu dengan nye. Kalo ade orang curi-curi bace diari korang abis korang..haha.. 

Natijahnya, x perlu la korang nak post-post ayat2 panas kat facebook korang seterusnya menimbulkan suasana kurang lazat kepada teman-teman muka buku korang..haahahaa.. And korang boleh la bace balik bila dah tua nanti, pastu komen apesal la aku sengal sangat mase muda-muda dulu..haha. XD

Ni da nak dekat new year 2013, so bleh la sape2 nak tulis diari taon depan pnyer.haha. Kt kedai buku macam-macam jenis ade..haha..

Sekian dari saya untuk kali ni. Moga-moga entry kali ni dapat buat menggeletek hati korang untuk gelak.hahaa. Stay cooL~ okey.. byebye..^.^ wassalam..


DIARI KEKASIH HATI~♥~



P/s: lame da tak tulis diari..haha..:P

No comments:

Post a Comment